Jól járt, hogy nem lett modell a győri kézis

Yvette Broch a Győri Audi ETO KC klasszisa egykor második lett Hollandiában a Topmodell leszek versenyen. Egy ideig modellkedett, a kézit abbahagyta, de a szurkolók örömére végül mégis a profi sportot választotta.
Nem csak a szurkolók látják szépnek a Győri Audi ETO KC holland játékosát, Yvette Broch-ot, hanem a szépségipar képviselői is, 2008-ban ugyanis második lett a holland Topmodell leszek (Holland's Next Top Model) című versenyen. Bátor dolog volt jelentkezni, de örömmel emlékszik vissza erre az időszakra: „A barátom mondta, hogy Yv, neked be kell nevezned erre a versenyre, én meg gondolkodtam, és odáig jutottam, hogy áh nem, majd mégis elküldtem a fotómat, és behívtak. Ezer lánnyal voltam az első körben, továbbjutottam, és akkor már úgy voltam vele, hogy meg akarom nyerni” – mondta erről az időszakról a játékos, kiderült tehát, hogy a győzni akarása akkor sem volt kevés.


Egy ideig abba is hagyta a profi kézilabdát. „Akkoriban a show után abbahagytam a kézilabdát, és modellként dolgoztam. Végül mégis a kézilabda mellett döntöttem” – árulta el a Sport TV Kezeket fel! című új kézilabda-magazinjának. Az eredménylajstromát elnézve jó döntést hozott, a holland válogatottal 2016-ban negyedik lett az olimpián, 2015-ben pedig világbajnoki ezüstérmet szerzett. Klubcsapatával idén megnyerte a magyar bajnokságot és kupát, és a BL-ben is kis híján a csúcsra jutott. A nemzeti csapat és a klub erejét ismerve nem lenne meglepő, ha ez a lista tovább bővülne 2017-ben.

A Sport1-en szeptember 30-án este 19:30-kor debütáló Kezeket fel! című műsorban Yvette Broch és Nycke Groot a modellkarrier mellett kettejük barátságáról is beszél, a MOL-Pick Szeged szélsőjéről, Jonas Källmanról megtudjuk, hogyan kapcsolódik ki szabadidejében. A Telekom Veszprém flensburgi döntetlenjére is visszatekintenek, és ellátogatnak az EHF-kupára készülő balatonfüredi csapathoz.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések