Berki Krisztián aranyérmes lett a tornászok Világkupa-versenyén

Berki Krisztián az első helyen végzett a lólengés döntőjében a tornászok Cottbusban zajló világkupa-versenyén, szombaton.
A kiváló magyar sportoló a közösségi oldalán számolt be a sikerről. Berki egy év kihagyás után szerepelt ismét külföldi versenyen.

A tornász elmondása szerint a gyakorlatát jól mutatta be, amely a zsűri tetszését is elnyerte, és jó pontszámmal zárta a cottbusi versenyt.

- Nagyon örülök, mert jól sikerült a gyakorlat, már az elején, az olló-kézállásnál éreztem. A cél az volt, hogy kijavítsam a selejtezőbeli hibákat. Amikor leugrottam, már tudtam, hogy jó gyaki volt, és azt is láttam, hogy jó pontszámot kaptam. Szükség van a versenyrutinra, de úgy vélem, ahogy haladunk, egyre jobban jön az is vissza - mondta a 2012-es londoni olimpián aranyérmet szerző tornász.

Krisztián legközelebb jövő hétvégén Győrben fog versenyezni a Mesterfokú Magyar Tornászbajnokságon.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések