Ronaldo elmondta, miért ment el a Real Madridtól

A brazil legenda, Ronaldo elmondta, miért érezte úgy, hogy el kell igazolnia a Real Madrid csapatától.
Minden idők egyik legjobb játékosa volt Ronaldo, nem véletlenül aggatták rá a Fenomén becenevet a világbajnok támadóra. A megannyi egyéni elismeréssel rendelkező játékos szerepelt a Barcelonában és mindkét milánói csapatban is, de szinte mindenkinek a Real Madrid jut eszébe róla.

Sok fontos gólt szerzett a madridiak mezében, végül öt év után kellett távoznia a csapattól. Most az is kiderült, amit eddig csak sejteni lehetett.

A spanyol AS idézete alapján a súlyproblémái miatt igazolt el a Realtól. Pontosabban azért, mert nem tudott kijönni az akkori vezetőedzővel, az olasz Fabio Capellóval.  

„Nem akartam elmenni Madridból, de egyre több problémám volt Capellóval.

Ha tíz deka felesleg volt rajtam, kitett a csapatból.

Toleráns embernek tartom magam, megértem más emberek véleményét is, de vele nem tudtam ilyen lenni. Megértem, hogy ő volt az edző, de azért tíz-húsz deka nem feltétlenül jelent gondot a mi sportágunkban. Az számít, mire vagyunk képesek a pályán, de ő nem erre figyelt" – mondta Ronaldo.

Forrás: origo.hu

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések